Reklamationsret

Reklamation
Der gives efter købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet som er opstået 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning at disse mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen. Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder anses reklamationen altid for værende rettidig.
Når du ønsker at reklamere over et produkt skal det indsendes med Post Danmark eller Danske Fragtmænd til os på vores adresse:
Audiobutikken
Torvegade 16, 7800 Skive

Alle reklamationer vil blive håndteret af den danske importør af pågældende produkt eller på servicecentre anvist af importøren.

Ved reklamation indenfor reklamationsperioden, yder vi selvfølgelig fuld support.
Køber skal altid betale for forsendelsen i forbindelse med en reklamation.
Send os en E-mail eller et brev med en beskrivelse af evt. problem, og vi vil kontakte dig, med information om hvordan reklamationen håndteres.